Muutoksia hallintoneuvoston puheenjohtajistossa 2023

Hallintoneuvoston pitkäaikainen puheenjohtaja Jari Mäkilä ilmoitti syksyllä nimitysvaliokunnalle, ettei ole enää käytettävissä puheenjohtajatehtäviin. Mäkilä on toiminut hallintoneuvoston puheenjohtajana vuodesta 2014 lähtien.

Nimitysvaliokunnan ehdotuksesta hallintoneuvosto valitsi 20.12.2022 kokouksessaan hallintoneuvoston uudeksi puheenjohtajaksi  Matti Kaasen (sianlihantuotanto, Somero) ja varapuheenjohtajaksi Paavo Sävilammin (sianlihantuotanto, Kangasniemi). Kaase on toiminut hallintoneuvoston varapuheenjohtajana vuoden 2020 alusta alkaen ja ollut hallintoneuvoston jäsen vuodesta 2019 saakka. Sävilammi on ollut hallintoneuvoston jäsen vuoden 2022 alusta alkaen.

Vaikka Mäkilän työ osuuskunnan luottamustehtävissä hallintoneuvoston jäsenenä jatkuu edelleen, haluamme kiittää häntä tinkimättömästä työstä osuuskuntamme ja omistamamme yhtiön asioiden edistäjänä puheenjohtajan roolissaan. Toivotamme myös onnea vuoden 2023 puheenjohtajille uusissa rooleissaan!

Ohjat vaihtuivat hymyssä suin – kuvassa vasemmalla Matti Kaase ja oikealla Jari Mäkilä.